Weer wat foto's! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Peter Tuinman - WaarBenJij.nu Weer wat foto's! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Peter Tuinman - WaarBenJij.nu

Weer wat foto's!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 April 2010 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Boeren, burgers en buitenlui,

had grootse plannen gemaakt om vandaag dan toch echt mn eigen fotos op internet te zetten, zit nu namelijk even op de campus in Port Alfred. Maar helaas, het internet laat wederom weinig toe! Gelukkig is het mijn reisgenootje Manon wel gelukt een tijdje terug foto's online te krijgen, dus wederom wat links van een ander ;) Maarja we hebben alles samen gedaan dus kunnen jullie wel weer wat zien!

Ondertussen trouwens in laatste week van het moduul aanbeland.. Druk met module assignment en verder komende week toets en presentatie, dus toch nog ff druk! Maar dan kunnen we eind volgende week wel mooi in de auto stappen richting Kaapstad om vakantie te vieren! Hou het verder kort, want de weinige tijd die ik vandaag aan internet kan besteden heb ik ook nog nodig voor school, hmm.. Komt snel weer een langer verhaal online!

Groetjes,

Peter!

• 15 April 2010 - 10:20

Henkt:

Je houdt het wel spannend met die foto's. Maar.. dit zijn ook een paar mooie series. Wel hele link kopieeren en in browser plakken. Zal links ook op www.bbc2.nl plaatsen.
    Hier alles goed, mooi voorjaarsweer en lekker een dag vrij. Wel komende dagen werken. helaas.

• 15 April 2010 - 10:21

Henkt:

Yes.. ik ben de eerste met m'n reactie. Ik zal hier weer wat extra reclame maken voor je website en de foto's. groet

• 15 April 2010 - 10:29

Marinde:

Heey!!

sterkte dan maar ff met je opdrachten enzo..maar hierna lekker chilluhh!! en naar de voetbal toch?? maja..ben benieuwd naar je volgende verhaal (onze familie heeft het maar druk met al die verhalen van ons..lol)

• 15 April 2010 - 12:12

Willem:

Joo mooie fotos! zou wel graag willen zien dat je zelf in actie bent! Maar dat snap je vast wel;)
    Was nice trouwens dat je ff belde
    Kan ik dat nummer altijd bellen (ook in t weekend)? Meuj!!

• 15 April 2010 - 13:14

Ger:

Aight. Mooie foto's,
    vooral van de leeuwen!:)
    Die olifanten en die rhino zijn echt huge!

• 15 April 2010 - 15:02

Suzanne:

Jij krijgt de foto's er maar niet op en daar kan ik denk ik maar een ding op zeggen: 'Mannen en techniek, dat gaat ook niet samen'!

Maar de foto's zijn geniaaal! Have Fun! Kusje van je zusje