Wildlife afgerond en foto's! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Peter Tuinman - WaarBenJij.nu Wildlife afgerond en foto's! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Peter Tuinman - WaarBenJij.nu

Wildlife afgerond en foto's!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 April 2010 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hey people,

nog even een kort berichtje op m'n site zetten voordat we zo op vakantie gaan!
Vanochtend zijn we in alle vroegte uit Madolo's vertrokken, het zit er alweer op! Gaat zo gigantisch snel! Maar we hebben allemaal ons wildlife moduul gehaald! We vertrekken zometeen richting Port Elizabeth, waar we morgen Stefanie, de vriendin van Joep, op gaan halen op het vliegveld. Dan vertrekken we zondag verder richting Plettenberg Bay en de rest van de reis!
En.. het is me gelukt om foto's online te krijgen! Eindelijk haha! Bij deze de link:

Have fun ermee, later volgen er nog veel meer! ;) Doe rustig aan daar in Nederland en we spreken elkaar!

Kus Peter

• 23 April 2010 - 09:33

Marlies Bijl:

He Peter!

Ik heb eindelijk de tijd genomen om je verhalen te lezen.. Het is allemaal zo herkenbaar, echt super! Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor! Gelukkig wordt het hier in NL heeerlijk zomerweer terwijl het bij jullie steeds kouder gaat worden! Haha.. :P

Heel veel plezier op je trip naar Kaapstad(?) en natuurlijk in P.A.

Doe je de groetjes aan Elmien? Thanks!

• 23 April 2010 - 09:39

Noordman:

Peter,

Ziet er nice uit al die foto's! Gerssen daar ook al gesignaleerd zie ik;)
    Fijne vakantie!

Grt vanuit het zonnige Groningen

• 23 April 2010 - 10:19

Het Thuisfront :

Molo Peter!! (jaja ook wij spreken al een woordje Afrikaans)

Hoe gaaf is dit, wat een mooie foto's! Leuk om te zien! En natuurlijk GEFELICITEERD met het behalen van dit module!! Je bent een topper!
    Een hele fijne vakantie, maak er wat moois van!!

Dikke kus en heel veel liefs, mama en Suzanne

• 23 April 2010 - 10:26

Willem:

Mooie foto's jongen!! Hier alles kalm, gelukkig is weer wat beter dus ook hier kunnen de eerste biertjes buiten geploft worden!! Geluk

• 25 April 2010 - 13:10

Ger:

Mooi stukkie camerawerk, van tellingen!
    Ik zou zo zeggen, schiet nog een paar mooie plaaties. Geniet van je vakantie en op naar het WK!

Hulde!

• 01 Mei 2010 - 19:41

O.Dick En Ria:

Gefeliciteerd met je wildlife moduul !!!
    Geweldige foto's!
    Ga zo door!!