Eindelijk wat foto's! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Peter Tuinman - WaarBenJij.nu Eindelijk wat foto's! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Peter Tuinman - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat foto's!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hey people,

aangezien we hier in Afrika redelijk weinig en zwaar beroerd internet hebben is het me nog niet gelukt om foto's van mijn prachtige leven hier online te zetten. Gelukkig is dit mijn reisgenootje Mark Bobo Fox wel gelukt. We hebben eigenlijk alles samen gedaan dus bij deze, ook mijn foto's! ;)

Verder hou ik het kort. Hoop dat in Nederland alles goed gaat en ik laat snel weer wat meer van me horen!

Liefs en groeten,

Piotr

• 23 Maart 2010 - 19:32

Suzanne:

Om het in een woord te omschrijven: GENIAAAL !!

• 23 Maart 2010 - 19:33

Om het in meer woorden te omschrijven: Jij hebt het echt goed voor elkaar daar jongeman! Dat noemen ze dan studeren he ;) Kus!

• 23 Maart 2010 - 21:26

Willem:

mark bobo fox klinkt echt als een ranger haha mooi werk gozert

• 24 Maart 2010 - 12:38

Ger:

Aight. Mooie foto's! Kan zo op discovery channel of een ansichtkaart:)